reklama

K pozornosti p. Fulmeka a Šimečku

Bezpodmienečne žiadam o opätovný prístup do diskusie SME, ktorá mi bola znemožnená nejakými zakomplexovanými cenzormi, platenými SME

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

Citujem:" nakolko vo Vasich prispevkoch doslo k opakovanemu porusovaniu Kodexu spravania sa na diskusiach(http://diskusie.sme.sk/terms.html) aj napriek upozorneniam, oznamujeme Vam, ze Vas pristup na diskusie.sme.sk bol deaktivovany. Vasa prezyvka ako aj e-mail sa uz nebudu dat opatovne pouzit na registraciu. SME online team" Zároveň vás upozorňujem, že takúto cenzúru si nedovolili ani boľšvickí cenzori. A o to ma viac prekvapuje, že to robia nejakí anonymní /asi nejaký Bella/ pseudemokrati, ktorí dostali možnosť v područí SME sa takýmto spôsobom sebarealizovať. Teraz už musím iba súhlasiť s istou osobou, ktorá mi o Bellovi a spol. napísalal nasledovné:"mal som ja dočinenia s pánom Bellom...Dokonca ho aj osobne poznám...A to s tým sedliakom ste trafil absolútne presne...Je to jeden veľký pán Nikto ktorému dalo SME možnosť rozbehnúť takýto portál z blogmi no a on sa cíti zrazu pán Niekto.Bohužiaľ...Tu Varjanovu tam pribrali uz za ja „jazdy“ a nevedel som že aj ona je taká doslova prihorená ako spomínaný Tomáš B...Ja som pracoval dva roky v TASR a s pánom B.som sa stretával viackrát na tlačovkách...Uz vtedy keď sa medzi novinármi spomenulo jeho meno tak vyvolávalo úsmev na tvárach. Mnohí ho totiž mali za takého...no...akoby som sa vyjadril... proste dilinka...neviem nejako nájsť to správne slovo...ja osobne som s nim nemal žiaden konflikt alebo niečo podobne, až do momentu tu na blog.sme.sk.Určíte nie je zlý človek to by som klamal, avšak lúdia ho brali a zrejme ešte berú z rezervou.V SME sa venoval tematike telekomunikácii, PC, internet a tak podobne....No a potom usúdili v redakcii že by bol vhodným človekom na správu tohto projektu...No a potom mu asi trosku stúpla sláva do hlavy a začal sa hrať na pána dôležitého...Teraz keď bolo to stretnutie blogerov tak musím povedať,že okrem ľudí blízkych pani Mariane V. a Tomášovi B. a Milanovi G. a Róbertovi D. viac menej všetci naňho potichu a tajne rozprávali v negatívnom...Pripadalo mi to vtipne, ľudia sa naozaj báli že keby svoj názor povedali nahlas že by dopadli možno ako vy,že vás stiahli z titulky.Inak hovorilo sa aj o vás a musím povedať,že vo väčšine prípadov v dobrom...Ja som si od konfliktu s pánom B. ktorý mi nesiaha ani len po členky povedal,že on mi bude úplné ukradnutý a nebudem sa k nemu vyjadrovať." Záverom vás naposledy upozorňujem, že ak mi aj naďalej bude znemožňované na stránkach SME zverejňovať moje názory v súlade s Ústavou SR, že následky z toho vyplývajúce ponesiete jedine vy, ktorí trpíte takýto nedemokratický stav!

Alexej Lešník

Alexej Lešník

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

občan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu